Казват, че никой не е толкова ревностен, колкото нов преобразувател. Спадът отдизеловата врата показа, че „Фолксваген“ намира религията в електрификацията, а автомобилната компания със сигурност го прегръща. Миналата година сега излязъл от президента на VW Group Матиас Мюлер разкри пътна карта E, която ангажира компанията да наелектризира цялата си гама до 2030 г. Тя изгражда мрежи от 350 кВт DC зарядни устройства. В Европа това се случва с други ОЕМ; тук в САЩ го прави сам(разкривайки в понеделник, че Target и Sheetz, между другото, ще се присъединят към 100 Walmarts в мрежата). Той е заключил в 25 милиарда долара батерии за европейските и китайските пазари батерии електрически превозни средства (BEVs), и едва на авто шоуто върви без разкриването на още един BEV под ID марка. Първият от тях ще бъде пуснат в продажба през 2020 г., като микробусът ще се разпадне през 2022 г.
Но една електрическа кола ще се появи на улицата малко по-рано. Е, една конкретна улица – ивицата на пътя, която стига до върха на връх Пикис в Колорадо. Фолксваген ще използва тазгодишния Pikes Peak International Hill Climb, за да изпробва внимателно новата си платформа BEV и – ако шофьорът Ромен Дюма зададе нов EV запис – за да направи някои заглавия. През март видяхме няколко рендета на ID R Pikes Peak, но в неделя в Alès във Франция най-накрая ни даде първия си поглед към истинското нещо.
Техническите спецификации са все още малко и далеч. Не знаем какво представлява батерията; VW все още не е коментирал този аспект. Но тъй като бягането до върха на планината е само на 12,4 мили (19,99 км), а вие получавате само един опит, диапазонът няма да е много притеснителен. VW казва, че дори при максимална атака, бягането трябва да използва само около 20% от енергията на пакета.
Изпълнението, от друга страна, е много важен приоритет. Така че задвижването на автомобила е оптимизирано за мощност и батерията за плътност на мощността. ID R Pikes Peak е двукомпонентен
дизайн с общо 500 кВт (670 к.с.) и 650 Нм (479 фута-килограми), готови да бъдат пуснати. Теглото на автомобила е поддържано под 2,425 кг (1,100 кг), а VW твърди, че може да достигне 0 до 100 км / ч само за 2,25 секунди, което е по-бързо от колата от Формула 1 или Формула Е.
Разбира се, трябва да отбележим, че и двете серии имат по-скоро ограничителни правила. Техническите регулации на пиковия връх в клас Unlimited са съсредоточени основно върху това, че шофьорската клетка е в състояние да издържи да се търкаля на няколкостотин фута планински склон – нещо, което остава определена възможност за този страшен курс. Вследствие на това ID R Pikes Peak е един от най-екстремните автомобили на състезанието, доминиран от огромен преден дифузьор, огромно задно крило и подложки от двете страни, които имат за цел да увеличат максимално аеродинамичната сила надолу, за да го задържат на пътя, особено когато надвишава 14 000 фута (4,267 метра).
Изборът на Ромейн Дюма като водач е добър. Когато не беше зает с управлението на Porsche 919 Hybrid в световното първенство за издръжливост през 2016 г., той конструира собствената си кола, а през тази година постави най -бързото време в Пийк Пийк , само седмица след като спечели Le Mans за своята работа , Той спечели иминалата година , но за 2018 г. Дюма ще има подкрепата на пълни фабрични усилия.Фолксваген казва, че целта е да се създаде нов рекорд за EV. Това в момента е 8: 57,118, зададено от Rhys Millen през 2016 г. в Drive eO PP100. (Времето на Дюма 2016 в бензиновия двигател Norma M20D е още по-бързо при 8: 51.455.)
Но трябва да се чудя дали истинската цел може да бъде рекордът на Себастиан Льоб от 2013 г. от 8:
13.878. IDR Pikes Peak е по-тежък от Peugeot Peugeot 208 T16 Pikes Peak (1,100 кг срещу 875 кг), а Peugeot прави повече мощност с турбокомпресор V6 с мощност 875 к.с. Но всеки двигател с вътрешно горене ще загуби енергия, тъй като се издига на височина и въздух, което не се случва с батериите и електродвигателите.
След откриването на неделя ID R Pikes Peak започна двуседмичен тест в Alès. „Беше абсолютно фантастично да видим за първи път завършения ID R и да го изкараме за първото му завъртане“, каза Думас. „Това, което Volkswagen успя да събере от нулата през последните
няколко месеца, е най-голямото ми уважение. Очевидно бях виждал първоначалните снимки на колата – но това е още по-забележително в плътта. Сега имаме пълен график за тестване преди нас и аз очаквам всеки метър! “
Екипът ще се премести в Колорадо през юни, състезанието ще бъде насрочено за 24 юни. И ако всичко е наред, ще бъда на място, за да видя как се справят с едно от най-трудните предизвикателства в моторния спорт.
Пътна помощ БЛОГ
Репатрираме всякакъв вид ППС до 7 т. – джипове, бусове, камиони, машини и други!
Пътна помощ , Денонощна пътна помощ, ROADSIDE ASSISTANCE, репатрак за София и страната 24/7 на конкурентни цени, от 30 лв. за София и страната, 0,70 ст./км, без значение пълен или празен. Пристигаме за 30 мин!
УЕБСАЙТ: https://roadhelp.bg
Тел.: +359 878 424 097
Имейл: info@roadhelp.bg
Репатриране на катастрофирали, повредени, закъсали или превоз т.А до т.Б. на коли, джипове, мотори, бусове, ванове, кемпери, камиони и други ППС, до 7,5 т.
Пристигаме на спешни повиквания, катастрофи, аварии.
Разполагаме с лебедки, вилица за дърпане към всяка машина и отделно платформа. Предлагаме услугите и за чужбина.
Имаме опит от над 10 години и хиляди доволни клиенти. Доверете ни се и вие! Ние ще се погрижим за вашето возило!
Коментари