Volvo-360c - Пътна помощ репатрак блог
0

Да спиш с Volvo нов модел

Да спиш с Volvo нов модел

Volvo на ГОТЕНБУРГ, ШВЕЦИЯ – Концептуалните автомобили идват в редица различни вкусове. Има “ще можете да купите малко по-стилна версия на тази” концепция, имаща за цел да привлече обществеността към нов модел, който е само месеци от продажбата. Налице е, “Хей вижте (и игнорирайте нашата скучна производствена кола)” концепция, като Chrysler Atlantic или Cadillac Sixteen. И тогава има и концепцията “Нека си представим 20 години в бъдещето”. Най-новото Volvo, наречено 360c, определено е едно от последните.

“Това е пример за това как ще се отворят нови възможности с новите технологии”, каза главният изпълнителен директор на Volvo и президентът Хакан Самуелсон, когато получихме първия си поглед към 360c. Оптимистично е четенето на това, как Volvo смята, че компанията може да се развива като електрическо задвижване, автономно шофиране, а помощниците на AI правят процеса от A до B много по-мултимодален.

Да, добрата стара идея “офис на колела” е налице и се отчита, но само като един от редица възможни конфигурации за 360c. – Изгубихме ли съпричастност към пътника? – попита Самуелсон. – Не става дума за повече време в работния си ден. Така че това е и лек автомобил, който може да се конкурира с краткотрайни въздушни пътувания или регионални железопътни пътувания, безшумно ви изхвърля от Париж до Берлин за една нощ. Или може да бъде дневна версия, идеална за разглеждане на забележителности по пътя. Или дори е VIP салон на колела, идеален за изпразване на бутилка от нещо бълбукащо, или… ракия с приятели за една нощ навън.

“Транспортът, мобилността, просто пътуване до места, обиколка и забавление”, обяснява Mårten Levenstam, старши вицепрезидент по продуктовата стратегия на Volvo. “Това е пример за това как можем да осигурим свободата да се движим, но това е много по-голяма дискусия, отколкото само колите надолу”. Levenstam сравнява различните нововъзникващи технологии, които обединяваме под монитора за мобилност с ранните дни на самолети и автомобили.

“Когато се случва нещо голямо, винаги пропускате какво се случва”, обясни той, като се позова на факта, че когато първият самолет излетя през 1903 г., малко хора си въобразяваха, че пътуванията с въздушен транспорт ще станат толкова рутинни, колкото има. “Сега е просто да включим братята Райт в контекст – каза Левенстам. “Или, когато колата беше измислена, всички смятаха, че това е просто по-бърз кон и каре, без кон, но те не успяха да разберат, че всички наши градове ще бъдат напълно преосмислени заради измислянето на колата.

Също както смартфоните станаха повече от сензорен екран на старите ни телефони, Levenstam каза, че е погрешно да мислим тясно за автономната технология на шофиране. “Да, това е кола без волана, или може би такси без шофьор, но мисля, че ще има много, много по-големи приложения”, каза той.

Автомобил за спане на 21-ви век

Ще започнем с най-провокативните идеи на Volvo – че нещо като 360c може да предизвика вътрешен полет на къси разстояния. С помощта на примера от пътуването в Гьотеборг до Стокхолм Levenstam се позова на факта, че 50-минутно полетно време е всъщност четири часа от врата до врата, когато стигнете до летището чрез охрана, а след това от летището в другия край. Тъй като всеки, който трябва да летят, редовно знае – и събралите се журналисти със сигурност отговарят на това описание – това не са четири часа качество.

Същото пътуване в 360c може да отнеме малко повече време, но то може да ви достави до вашата дестинация с много повече комфорт. По-дългите пътувания през нощта биха били възможни с конфигурацията на спалните, която – с изключение на внимателен кабинен екипаж и баня – съперничи на най-луксозната седалка за самолети от първа класа. Безопасното одеало би заменило предпазния колан, когато е време да легне, прикрепяйки се към ограничителните точки, за да предпази пътника от спам.

Volvo не си представя как да продава този вид автономно превозно средство на отделни клиенти и не се интересува от собствеността и управлението на своята собствена транспортна мрежа. Но Левентам заяви, че може да види, че авиокомпаниите купуват и експлоатират такива флоти, които разнообразяват.

Източник: https://arstechnica.com/cars/2018/09/volvo-gets-optimistic-about-the-future-with-the-360c-driverless-concept/


БЛОГ – ПЪТНА ПОМОЩ Репатрак RoadHelp.bg

Пътна помощ, Репатрак, Roadside assistance – 24/7, за София и страната.

Тел.: +359 878 424 097
ИМЕЙЛ: [email protected]

пътна помощ софия, репатрак софия денонощна пътна помощ превоз на МПС, репатрак софия

Пътна помощ, Репатрак, София - RoadHelp.bg
Пътна помощ, Репатрак, София – RoadHelp.bg

Превоз на строителна техника

Превоз на строителна техника - Пътна Помощ 24/7 RoadHelp.bg Репатрак
Превоз на строителна техника – Пътна Помощ 24/7 RoadHelp.bg Репатрак

Коментари