Брониран Chrysler 300c на НСО
Брониран Chrysler 300c на НСО – Вчера имахме възможноста да повозим един страхотен брониран автомобил на Национална Сигурност Chrysler 300c. Возилото беше превозено пред строга конфиденциалност, за това къде и как не е нужно да знаете. Но пък можем да псоделим страхоните детайли около чудовището.
Автомобила е с тегло 3,5 тона заради армировката, което е с тон и половина над нормалното тегло на този автомобил.
Това не е точно лимозина, но да кажем стреч или среден клас, може да се добие. Специално този е доста луксозен, все пак вози личности.
Мотора е 3 литров, 6 цилиндров V образен CRD дизелов агрегат с мощност от 218 к.с. със максимална електронно ограничена скорост до 230 км/ч, максимален въртящ момент 510 Нм/1600 об/мин, турбо компресор, автоматична трансмисия. Разбира се заради бронирането автомобила е малко по-тромав и едва ли ще достигне 100 км/ч за 7,6 секунди, както е стандартно за модела.
Вероятно е да са избрали точно този модел, тъй като е единствения с най-икономичен и надежден двигател, естествено не носи оригиналното си окачване, което е все още проблемно за 300c модел, а доста по здраво, кеото и да издържи цялата допълнителна тежест от 1,5 т., плюс пасажерите. Добавено е цялкостно усилване на конструкцията, тъй като това си е доста тежко. Всеки брониран автомобил се прави по поръчка или към производителя или към частни специализирани компании само със такава дейност с издаден и одобрен лиценз.
Разхода за гориво по стандарт е 9 л. на 100 км градско шофиране, 5,50 л. на 100 по магистрала / извънградско и 6,5 л на 100 – комбинирано. Разбира се, надали разхода ще е такъв със бронирането, но пак ще е доста по-добре, ако това беше бензиновия мотор на модела особено от по-старите човекоядци.
Страхотно постижение за 300c, може да се сравни с нормален автомобил, тъй като стойностите са долу горе същите, зависи, но ако погледнем предшествениците му, никак не са се славили със икономичен мотор. Да не говорим за качество на изпълнение, изпълнени с проблеми и доста несъвършенства. Не случайно именно те са доста по-евтини, като нови, така ивтора употреба, докато този няма да го намерите на тяхната цена.
Избягвайте старите модели, ремонтите им не са никак евтини, не че на този модел са. Като цяло CRD 300C е първия със коренна промяна за серията, качествена изработка, мотора е с възможно най-малко проблеми, липсват и множеството несъвършенства костващи много на собствениците по ходовата част и скоростната кутия.
Освен икономичния двигател, причината НСО да изберът точно този е именно заради доста по-доброто и надеждно изпълнение. Да не говорим, че нов струва около 50-70 000 лв., което за такъв клас си е страхотна цена, но в този случай е качественно, което в предишните версии е липсвало.
Следващите още по-добри от този са моделите SRT, дизеловия мотор реално е същия при тях със същите възможности, разликата е пак по-качествена ходова, трансмисия, купе и повече лукс.
Доста бързо американската марка подобри своята версия на Мерцедес Бенз.
Брониран Chrysler 300c CRD
Възползвайте се и вие от нашите услуги, Освен VIP киленти и много други се довериха на нас. Някои от институциите и фирми в България, които ни се довериха: Метро, НСО, МВР, Много Rent A Car фирми, АПИ и много други.
Услугата на пътна помощ може да се използва от всеки собственик на Брониран Chrysler 300c CRD, както и да управлява извозването на автомобила. Всичко е съобразено с интересите на собственика, включително се съобразяваме по време на транспортиране.
Пътна помощ, Репатрак, Roadside assistance – Towing car services Bulgaria, за София и страната 24/7, най-ниски цени в бранша! Над 10 години опит. Репатриране на повредени, катастрофирали или транспорт на автомобили, джипове, бусове, мотори и други от А до Б. Без скрити такси. Лицензирана фирма, издаваме фактури.
Тел.: +359 878 424 097
УЕБСАЙТ: https://roadhelp.bg
ИМЕЙЛ: info@roadhelp.bg
Коментари