Mercedes-Benz 190E 3,2 AMG - Пътна помощ Блог
0

9 от най-неизвестните AMG модели, които съществуват

9 от най-неизвестните AMG модели, които съществуват

AMG са известни с невероятно здравите си коли и най-вече със големи числа на въртящия момент и блъсканицата от коне.
Тази абревиатура AMG е силн освързана с V8 двигателите и предимно Mercedes, но не винаги е било така.
Тази компания е известна и на всички е ясно, че работи с Мерцедес.
Въпреки всичко в този списък, който ще ви представя съм обеден, че има поне един автомобил, за който не сте чували никога. В статията ще видите и няколко модела, които не са Мерцедес

1. Mitsubishi Galant AMG – 1989 – 1990

Виждайки 4G63 и AMG надписи на един и същи автомобил изглежда …меко казано странно. Но реално AMG компанията става част от Мерцедес през 1990-та. Преди това, не са имали проблем да тунинговат на който и да е производител модели. И ето как излиза това уникално Mitsubishi Galant AMG, уникално тунингован от Affalterbach

Характеристики: 1997 кубика двигател, 4 цилиндров, 170 к.с. двигател със 6750 RPM и въртящ момент от 191 Nm.

Mitsubishi Galant AMG - Пътна помощ Блог
Mitsubishi Galant AMG – Пътна помощ Блог

2. Mercedes-Benz SL70 ( R129 ) – 1998

Ако някога сте търсили за AMG модели, най-вероятно все някъде сте попадалина доста места със сигурност споменаващи за модела SL73 AMG. Но е важно да отбележим, че има по-ранно модифициран модел и той е SL70. Който е със седем литров M102 двигател, който е дори по-рядък от SL73 AMG моделите от 85-а. А между другото същите двигатели са изпозлвани и в Pagani Zondas.

Характеристики: 7 литров, V12 двигател, 496 к.с., 5500 RPM и въртящ момент 720 Nm.

Mercedes-Benz SL70 AMG - Пътна помощ Блог
Mercedes-Benz SL70 AMG – Пътна помощ Блог

3. Mercedes R63 AMG ( W251 ) 2006 – 2007

Mercedes R63 AMG е една от най-нелепите съществуващи коли. Споделя M156 двигателя със много други модели на AMG излезли през това време, в това число и C63. Този модел е всичко друго…, но не и спортен, бърз, красив и представящ се добре… Управлянието му е много трудно имайки предвид слоновата си тежест от 2500 кг :O … Слабите продажби дадоха край на този проект много бързо.

Характеристики: 6 литров, V8 двигател със 510 к.с., 6800 RPM, въртящ момент от 630 Nm.

Mercedes R63 AMG- Пътна помощ Блог
Mercedes R63 AMG- Пътна помощ Блог

4. Mercedes-Benz 300E AMG Hammer ( W124 )- 1986 – 1988

The Hammer е специален и уникален по рода си проект изпозлващ базата на 300E. ригиналният 3 литров 6 цилиднров двигател М104 на този модел е отстранен и на негово място поставен 5 литров V8 M117 двигател. Разбира се, по желание на клиента е можело да бъде и повече. Двигателя получава DOHC глава от AMG, преработена трансмисия… и най-големия Торсен диференциал.

Характеристики: 5,953 кубика, V8 със 385 к.с. и 5500 RMP с въртящ момент 566 Nm.

Mercedes-Benz 300E AMG Hammer - Пътна помощ Блог
Mercedes-Benz 300E AMG Hammer – Пътна помощ Блог

5. Mercedes-Benz SLK55 AMG ( R172 ) – 2011 – 2015

Въпреки, че SLK моделите са най-малките роудстъри на Mercedes, никога не са се славели със лекота. Но в третата генерация на модела, AMG променят нещата коренно, като тяхната весрия може би е единствената от много време насам. Дори името носи реалната кубатура на двигателя. SLK55 , наистина е имал 5,5 литров двигател M152, нещо рядко случващо се за разлика от другите модели.

Характеристики: 5,461 кубика, V8 421 к.с., 6800 RPM и въртящ момент от 540 Nm.

Mercedes-Benz SLK55 AMG - Пътна помощ Блог
Mercedes-Benz SLK55 AMG – Пътна помощ Блог

6. Mercedes-Benz C30 CDI AMG ( W203 ) – 2001 – 2004

W203 C клас моделите имат доста версии от AMG. Освен бензиновите версии на C32 и C55, има произведени и дизелови версии. Това е C30 CDI AMG със един много рядък 5 цилиндров, турбо дизелов двигател на AMG.

Характеристики: 3 л. TDI, 5 цилиндъра, 231 к.с., 3800 RPM, въртящ момент от 540 Nm.

Mercedes-Benz C30 CDI AMG - Пътна помощ Блог
Mercedes-Benz C30 CDI AMG – Пътна помощ Блог

7. Mercedes-Benz 190E 3,2 AMG ( W201 ) – 1987 – 1991

W201 190E е известен заради Cosworth версиите си със 2,3 и най-вече 2,5 литрови двигатели.
2,5-16 EVO II сега е високо ценен автомобил. Но освен нея има различна и не по-малко интересна на останалите версия с наименование Baby Hammer. А именно 3,2 AMG със 16 вентила и 231 к.с.

Характеристики: 3, литров 6 цилиндров редови двигател със 231 к.с., 5750 RPM и въртящ момент от 305 Nm.

Mercedes-Benz 190E 3,2 AMG - Пътна помощ Блог
Mercedes-Benz 190E 3,2 AMG – Пътна помощ Блог

8. Mercedes-Benz 300SL AMG ( W198 ) – 1996 – 2006

Легендарният 300SL е световно съкровище и въпреки всичко, все още има клиенти които не са напълно задоволени от него. Те се обърнали към Мерцедес с оплакванията си и ето така производителя трансформират 11 модела дори и три роудстъра със M119, 6 литровите двигатели.
Преработена автоматична скоростна кутия, окачване, дори таблото и добавени нови модерни джанти. Всяка една струва 1 мл. евро, като един от клиентите поръчал си такава е султана на Бруней.

Характеристики: 5,9 литров V8, 385 к.с., 5500 RPM и виртящ момент от 58 Nm.

Mercedes-Benz 300SL AMG - Пътна помощ Блог
Mercedes-Benz 300SL AMG – Пътна помощ Блог

9. Mitsubishi Debonair V3000 Royal AMG – 1986 – 1989

Говорейки за Японски AMG-та, назад във времето, преди официалното съдружие на AMG и Мерцедес Debonair е един от водещите модели на Mitsubishi със предно предаване. Този модел има само един двигател V6 със няколко различни конфигурации. Мицубиши се обърнали към AMG и в техен отговор получили модифициран Debonair модел. За съжаление, промените били само козметични, без каквито и да е промени по двигател или ходова. 🙁

Характеристики: 3 литров V6, 150 к.с., 5000 RPM със въртящ момент от 231 Nm.

Mitsubishi Debonair V3000 Royal AMG - Пътна помощ Блог
Mitsubishi Debonair V3000 Royal AMG – Пътна помощ Блог

БЛОГ – ПЪТНА ПОМОЩ Репатрак RoadHelp.bg

Пътна помощ, Репатрак, Roadside assistance – 24/7, за София и страната. Най-ниски цени в бранша! Репатриране на повредени, катастрофирали или транспорт на автомобили, джипове, бусове, мотори и други от А до Б. Без скрити такси. Превоз на МПС закупени от магазин до точка на клиента. Регистрация в КАТ, доставка на гориво, провизии, консумативи, масла, ремъци, гуми. Смяна на гуми, консумативи, масла, ремъци. Извършване на ремонти ако е възможно. Фирмата ни притежава лиценз и е регистрирана по ДДС. Издаваме фактури.

Тел.: +359 878 424 097
ИМЕЙЛ: [email protected]

пътна помощ софия, пътна помощ софия репатрак софия денонощна пътна помощ превоз на МПС, репатрак софия

Пътна помощ, Репатрак, София - RoadHelp.bg
Пътна помощ, Репатрак, София – RoadHelp.bg

Коментари